مجنـــــــــــــــون و لیــلـــــــی







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





دختر افغانی با زیبا ترین چشمان دنیا

ﺟﺸجشن ﻣﯿﻼﺩﺕ ﺭﺍ ﺑﻪ ﭘﺮﻭﺍﺯ ﻣﯽ ﺭﻭﻡ

ﺩﺭﺍﯾﻦ ﺧﺎﻧﮕﯽ ﺗﺮﯾﻦ ﺁﺳﻤﺎﻥِ ﺑﯽ ﺍﻧﺘﻬﺎ

ﺁﺳﻤﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﻧﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﻣﻦ

ﻧﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﺗﻮ

ﮐﻪ ﺗﻨﻬﺎ ﺑﺮﺍﯼ “ﻣﺎ” ﺁﺑﯿﺴﺖ



نظرات شما عزیزان:

ali rahimi
ساعت20:50---6 مهر 1392
سلام ببخشید پسرعمو هرکاری میکنم نمیشه توی مطلباهم نمیشه بذارم ببخشید

mahin
ساعت19:11---10 شهريور 1392
قشنگه

مرضيه
ساعت6:51---26 مرداد 1392
سلام نفسم خوبي..عاشق جان ممنون ازت که برگشتي با اين که ميدونستي من خيلي اشتباه کردم به قول خودت به مولا بدون تو نميتونستم ممنون که منو از قلبت دور نکردي عشقم اميدوارم که خدا هم با ما باشه....دوستت دارم يکي يدونه قلبم...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط مَجنــــــونِ لیلـــــــــــــــی در 9:17 بعد از ظهر | |